Subject: Vastus: Volikiri ühise esindusõigusega juriidilise isiku esindamiseks Maksu- ja Tolliameti e-teenuste keskkonnas
From: "Maksu- ja Tolliamet \(e-maksuamet\)" <[email-masked]>
To: "info.mkm"
Date: Fri, 24 May 2024 09:17:37 +0300

Tere!

Tänan pöördumise eest

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi e-teenuste keskkonnas e-MTA 
esindamise pääsuõigused on volitatud isikule lisatud.

Lugupidamisega

Tiina Jakovits

konsultant

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eraklient: +372 880 0811 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked]   ꟾ 
Äriklient: + 372 880 0812 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tolliinfo: + 372 880 0814 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
ꟾ    E-teenused: + 372 880 0815 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 22. mai 2024 16:44
Adressaat: Maksu- ja Tolliamet (e-maksuamet)
Teema: Volikiri ühise esindusõigusega juriidilise isiku esindamiseks Maksu- 
ja Tolliameti e-teenuste keskkonnas

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Volikiri ühise esindusõigusega juriidilise isiku esindamiseks 
Maksu- ja Tolliameti e-teenuste keskkonnas

Registreerimise kuupäev: 22.05.2024

Registreerimise number: 5-2/1446-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked]
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.